برگزاری جلسه هیئت رئیسه دانشگاه ملی مهارت استان سمنان با فعالین فرهنگی، قرآنی، تشکلها و کانونهای دانشکده ملی مهارت دختران شاهرود
جلسه هیئت رئیسه دانشگاه ملی مهارت استان سمنان با حضور فعالین فرهنگی، قرآنی، اعضای تشکلها و کانونهای دانشجویی دانشکده ملی مهارت دختران شاهرود برگزار شد. این جلسه به منظور بررسی راهکارهای توسعه و تقویت فعالیتهای فرهنگی، قرآنی و اجتماعی در دانشگده و افزایش مشارکت دانشجویان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه ملی مهارت استان سمنان، در ابتدای جلسه، حضرت حجتالاسلام والمسلمین سید مهدی طهماسبی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ملی مهارت استان سمنان، ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین، گفت: ترویج فرهنگ قرآنی و اسلامی در دانشگاهها وظیفهای همگانی است که باید با همدلی و همکاری تمامی بخشهای دانشگاهی انجام شود. دانشجویان به عنوان آیندهسازان کشور، نیازمند فضایی سالم و پرنشاط فرهنگی هستند تا بتوانند در مسیر تعالی فردی و اجتماعی گام بردارند. حمایت از فعالیتهای فرهنگی و مذهبی دانشگاه، سرمایهگذاری برای آینده کشور است.
سپس مهندس مظاهر خیرخواهان، سرپرست دانشگاه ملی مهارت استان سمنان، اظهار داشت: توسعه و گسترش فعالیتهای فرهنگی و قرآنی در دانشگاهها از ارکان اصلی پیشرفت همهجانبه جامعه است و دانشگاه ملی مهارت استان سمنان با تکیه بر توانمندی دانشجویان، اساتید و همکاران، اهتمام ویژهای به ارتقاء این حوزهها دارد. ما معتقدیم فعالیتهای فرهنگی زمینهساز رشد علمی و تربیتی دانشجویان و تقویت هویت ملی و دینی آنان است.
دکتر مریم علیئی، رئیس دانشکده ملی مهارت دختران شاهرود، نیز در این جلسه عنوان کرد: دانشکده ملی مهارت دختران شاهرود همواره تلاش کرده است محیطی پویا و فرصتساز برای رشد فرهنگی و علمی دانشجویان فراهم آورد. همکاری نزدیک بین هیئت رئیسه دانشگاه و تشکلهای دانشجویی موجب ارتقاء کیفیت فعالیتهای فرهنگی و قرآنی شده و امیدواریم این روند مستمر و پرتوان ادامه یابد.
اعضای هیئت رئیسه و فعالین فرهنگی و قرآنی به بررسی برنامههای جاری و پیشنهادات جدید برای افزایش اثربخشی برنامههای فرهنگی پرداختند. همچنین تأکید شد که فعالیتهای قرآنی و مذهبی با مشارکت گسترده تشکلها و کانونهای دانشجویی بهصورت مستمر برگزار شود.
بسیج دانشجویی و دیگر تشکلها نیز نقطهنظرات خود را درباره چالشها و فرصتهای موجود مطرح کردند و بر ضرورت همکاری و همافزایی میان بخشهای مختلف دانشکده تأکید نمودند.

