[[{"content_id":574323,"content_number":0,"portal_id":146,"lang_id":"fa","content_title":"برگزاری جلسه شورای اداری دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود","content_rtitr":"","content_short_title":null,"content_summary":"","content_summary_fill":0,"content_body":"جلسه شورای اداری دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود همزمان با ولادت با سعادت&nbsp; حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن اجتماعات این دانشکده برگزار گردید .\r\nبه گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان ،&nbsp; جلسه شورای اداری با حضور خانم دکتر محمدی پناه سرپرست محترم دانشکده ، خانم برنجی معاونت محترم آموزشی&nbsp; به همراه جمعی از همکاران و اساتید در سالن اجتماعات دانشکده برگزار گردید .\r\nدر ابتدای جلسه خانم دکتر محمدی پناه ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) به بیان برکات و خیرات رویداد مهم هجرت امام به ایران پرداخته و در ادامه از تحولی که این هجرت در میان شیعیان ایجاد نموده و موجب ارتقاء معرفت آنان نسبت به جایگاه امامت و اهل بیت (ع) گردیده ، سخن گفتند و به تغییر کیفی در جغرافیایی تشیع و قرارگرفتن ایران به عنوان پایگاهی برای شیعه تا آخرالزمان بواسطه این هجرت اشاره نمودند .\r\nدر ادامه ایشان ضمن تبریک حضور حماسی مردم در انتخابات 28خرداد به دستاوردها و آثار این مشارکت آگاهانه و بهنگام ملت بصیر ایران برای منافع ملی و امنیت کشور اشاره نمودند که موجب پیشگیری از توطئه بی ثبات سازی ایران بعد از انتخابات گردید.\r\nمحمدی پناه از نقش سازنده و تلاش های بی دریغ همکاران و اساتید تقدیر و تشکر نمودند و ضمن یادآوری مأموریت دانشگاه فنی وحرفه ای به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه های دولتی کشور که متولی آموزش های مهارتی و عملیاتی است ، عنوان کردند که این دانشگاه تنها دانشگاه دولتی سراسر کشور است که امکان انعطاف پذیری و راه اندازی رشته های جدید منطبق با آمایش سرزمین با توجه به نیاز بازار کار را داشته و نیازمند تحول درون سازمانی مستمر است و سپس ریاست دانشکده به مواردی در خصوص تقسیم وظایف کارکنان ورعایت سلسه مراتب اداری و نیز عضویت فعال همکاران در کمیته های مختلف دانشگاه و مشارکت در برنامه های فرهنگی اشاره نمودند.\r\n&nbsp;در ادامه سرکار خانم برنجی معاونت محترم آموزشی دانشکده ضمن تبریک ولادت با سعادت امام رضا (ع) خواستار همکاری در شورای پژوهش دانشکده و برگزاری دوره های آموزش آزاد خاص گردیدند\r\n\r\nایشان ضمن درخواست همکاری و همدلی با یکدیگر در امور دانشکده از کارمندان و اساتید محترم خواستار معرفی کارآفرینان شهر به دانشکده شدند.\r\nدر پایان سرکار خانم اصغری رئیس محترم اداره اداری و مالی دانشکده مواردی را در خصوص مرخصی ، دورکاری ، ارزشیابی های مستمر و نحوه کار با سیستم مروارید را بیان نمودند .","content_html":"<p>جلسه شورای اداری دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود همزمان با ولادت با سعادت  حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن اجتماعات این دانشکده برگزار گردید .<br>\nبه گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان ،  جلسه شورای اداری با حضور خانم دکتر محمدی پناه سرپرست محترم دانشکده ، خانم برنجی معاونت محترم آموزشی  به همراه جمعی از همکاران و اساتید در سالن اجتماعات دانشکده برگزار گردید .<br>\nدر ابتدای جلسه خانم دکتر محمدی پناه ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) به بیان برکات و خیرات رویداد مهم هجرت امام به ایران پرداخته و در ادامه از تحولی که این هجرت در میان شیعیان ایجاد نموده و موجب ارتقاء معرفت آنان نسبت به جایگاه امامت و اهل بیت (ع) گردیده ، سخن گفتند و به تغییر کیفی در جغرافیایی تشیع و قرارگرفتن ایران به عنوان پایگاهی برای شیعه تا آخرالزمان بواسطه این هجرت اشاره نمودند .<br>\nدر ادامه ایشان ضمن تبریک حضور حماسی مردم در انتخابات 28خرداد به دستاوردها و آثار این مشارکت آگاهانه و بهنگام ملت بصیر ایران برای منافع ملی و امنیت کشور اشاره نمودند که موجب پیشگیری از توطئه بی ثبات سازی ایران بعد از انتخابات گردید.<br>\nمحمدی پناه از نقش سازنده و تلاش های بی دریغ همکاران و اساتید تقدیر و تشکر نمودند و ضمن یادآوری مأموریت دانشگاه فنی وحرفه ای به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه های دولتی کشور که متولی آموزش های مهارتی و عملیاتی است ، عنوان کردند که این دانشگاه تنها دانشگاه دولتی سراسر کشور است که امکان انعطاف پذیری و راه اندازی رشته های جدید منطبق با آمایش سرزمین با توجه به نیاز بازار کار را داشته و نیازمند تحول درون سازمانی مستمر است و سپس ریاست دانشکده به مواردی در خصوص تقسیم وظایف کارکنان ورعایت سلسه مراتب اداری و نیز عضویت فعال همکاران در کمیته های مختلف دانشگاه و مشارکت در برنامه های فرهنگی اشاره نمودند.<br>\n در ادامه سرکار خانم برنجی معاونت محترم آموزشی دانشکده ضمن تبریک ولادت با سعادت امام رضا (ع) خواستار همکاری در شورای پژوهش دانشکده و برگزاری دوره های آموزش آزاد خاص گردیدند<\/p>\n\n<p>ایشان ضمن درخواست همکاری و همدلی با یکدیگر در امور دانشکده از کارمندان و اساتید محترم خواستار معرفی کارآفرینان شهر به دانشکده شدند.<br>\nدر پایان سرکار خانم اصغری رئیس محترم اداره اداری و مالی دانشکده مواردی را در خصوص مرخصی ، دورکاری ، ارزشیابی های مستمر و نحوه کار با سیستم مروارید را بیان نمودند .<\/p>","content_source":"","content_url":"","content_date_start":"2021-06-23 14:21:19","content_date_event":"2021-06-23 14:21:19","content_date_event_start":null,"content_date_event_end":null,"content_show_title_slider":1,"content_date_last_edit":"2021-06-23 14:25:09","content_date_register":"2021-06-23 14:25:09","content_columns":0,"content_show_img":1,"content_show_details":0,"content_show_related_img":0,"content_show_slider":1,"content_comment":1,"content_score":0,"tag_id":0,"score_average":null,"score_count":null,"score_date_last":null,"uid":3079,"eid":0,"attach_title":null,"attaches":[{"sizes":{"150":".\/cache\/146\/attach\/202106\/370410_2493545114_150_150.webp","300":".\/cache\/146\/attach\/202106\/370410_2493545114_300_300.webp","400":".\/cache\/146\/attach\/202106\/370410_2493545114_400_400.webp","600":".\/cache\/146\/attach\/202106\/370410_2493545114_600_600.webp","900":".\/cache\/146\/attach\/202106\/370410_2493545114_900_900.webp","1200":".\/cache\/146\/attach\/202106\/370410_2493545114_1200_1200.webp"},"ext":"jpg","file_media":1,"token":2493545114,"files":{"original":{"url":".\/file\/146\/attach\/202106\/370410_2493545114.jpg","width":1280,"height":1280,"size":0}}}]}]]